• אחרי שניגשים לשיווק בחשיבה
    מדעית אנליסטית ורציונלית,
    יוצקים פנימה את התשוקה ואת הרגש
    זה מתכון בטוח להצלחה.
AP&GO

Analysis

חשוב ללמוד לפני שיוצאים לדרך, צריך לדעת לשאול את השאלות הנכונות ולנתח את המידע בדרך שתאפשר הסקת מסקנות מקדמת. בשלב זה נבצע ניתוח מעמיק של המוצר/השירות, בשילוב כלי מחקר מתקדמים ושיטות חדשניות, תצפיות על העסק ועל דו"חות המכירות ואופני השיווק שנעשו עד כה. את המידע נעבד באמצעות מודלים שיסייעו לנו לסדר את החשיבה ולבנות אסטרטגיה נכונה.

Planning

סוף מעשה במחשבת תחילה, זהו לב התהליך. אסטרטגיה נכונה תהיה הבסיס האיתן לפעילות בהמשך. שלב האסטרטגיה הוא שלב בו אנו מגדירים מטרות ומקבלים החלטות שממקדות אותנו בשוק המטרה, בתמהיל המוצרים, בקונספט התקשורתי וערוצי השיווק הנכונים. בשלב זה נתכנן את הנכסים השיווקיים ונכין תוכנית מעשית, מחולקת לצעדים קטנים ופשוטה ליישום.

Going

 יוצאים לדרך חדשה, ברורה ומדוייקת, שמביאה תוצאות. אנחנו פועלים על פי תכנית סדורה להשגת היעדים שהצבנו לעצמנו. נכון, לפעמים יש הפתעות ואירועים לא מתוכננים אז אנחנו מדייקים את התכנית כדי שתתאים למציאות בשטח. כשיש אסטרטגיה, מטרות ויעדים אז קל יותר, פשוט עושים את ההתאמות הדרושות ומוודאים שאנחנו בכיוון הנכון ומשיגים את היעדים שהצבנו לעצמנו.
 

בקיצור, הגעת ליעד!
רוצה להזמין אותי להרצאת לצוות?
קובעים שיחה היום על העסק שלך
מאשר/ת קבלת דוא"ל
תודה על פניתכם
קיבלנו את פנייתכם! 
נשוב אלכם בהקדם
בין לקוחותינו